ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ:
Θέμα: "Σχολείο". Πως θέλουν τα παιδιά να είναι το Νηπιαγωγείο τους. Κάθε παιδί έχει τραβήξει μια ακτίνα (γραμμή) στον ήλιο της χαράς και της αγάπης και έχουν γραφτεί όλα τα ονόματα. Μια ομάδα σχεδίασε και μια άλλη ομάδα χρωμάτισε.
Το ποίημα της εργασίας έγινε σε συνεργασία γονέων - παιδιών και είναι το παρακάτω:
"Το Νηπιοσυμβόλαιο": Όλα τα παιδιά σφραγίζουν με την παλάμη τους, για την τήρηση των κανόνων που αποφάσισαν τα ίδια.
Θέμα: Τα χρώματα. Μείξη χρωμάτων.
"Το ανακατόδεντρο". Αφού επέλεξαν τι χρώματα θα ανακατέψει το κάθε παιδί, έφτιαξαν φύλλωμα και κορμό με την παλάμη τους και το ονόμασαν "ανακατόδεντρο".
"Ο ΕΛΜΕΡ" στο φυσικό του περιβάλλον. Μια ομάδα ζωγράφισε τη ζούγκλα. Μια άλλη ομάδα έκοψε μικρά πολύχρωμα χαρτάκια γλασέ και μια τρίτη ομάδα κόλλησε τα χαρτάκια στους ελέφαντες. Στο τέλος έβαλαν πριονίδι στους κορμούς, για να φαίνονται πιο φυσικά τα δέντρα.
Θέμα: "28η Οκτωβρίου". Αποτέλεσμα όλου του προγράμματος.
Έκοψαν φύλλα δάφνης από τον κήπο του σχολείου, τα κόλλησαν και ήθελαν τα περιστέρια της ειρήνης, να μας υπενθυμίζουν τα συνθήματα που γράψαμε.
Θέμα: "Φθινόπωρο"
Τύπωμα φύλλων με κηρομπογιά και αληθινά φύλλα δέντρων. Σύννεφα από κούτα Φτιάχτηκαν σε διαφορετικές μέρες ανάλογα με το θέμα συζήτησης. Χρησιμοποιώντας όμως τη μέθοδο της ανατροφοδότησης (επανέρχομαι για να κατακτήσω τη γνώση) και ολοκληρώνοντας το θέμα φθινόπωρο, είχαμε αυτό το αποτέλεσμα των δύο μόμπιλε.
Αφίσες συμμετοχής σε πρόγραμμα της "UNISEF" με θέμα: "Τα παιδιά ζωγραφίζουν και γράφουν τα δικαιώματά τους".
Θέμα: "Εργασίες του φθινοπώρου"
Αφού μάζεψαν τα παιδιά ελιές στο καλαθάκι από τα ελαιόδεντρα του σχολείου, ζουλώντας την ελιά έφτιαξαν την ελαιογραφία με θέμα την κληματαριά. Είχε προηγηθεί το θέμα, τα φρούτα του φθινοπώρου, γι' αυτό θέλησαν να φτιάξουν την κληματαριά.
Θέμα: "Σχολείο". Πως θέλουν τα παιδιά να είναι το Νηπιαγωγείο τους. Κάθε παιδί έχει τραβήξει μια ακτίνα (γραμμή) στον ήλιο της χαράς και της αγάπης και έχουν γραφτεί όλα τα ονόματα. Μια ομάδα σχεδίασε και μια άλλη ομάδα χρωμάτισε.
Το ποίημα της εργασίας έγινε σε συνεργασία γονέων - παιδιών και είναι το παρακάτω:
"Με τον ήλιο της χαράς
το σχολειό μου να φωτίζει
κάθε ακτίνα ένα παιδί
με χαρά να πλημμυρίζει.
Με το φως του να χαρίζει
γέλιο, αγάπη και χαρά".
Μαθαίνοντας την τελεία, είχαμε αυτό το αποτέλεσμα. Στο κέντρο θα μπει η ομαδική φωτογραφία των παιδιών της τάξης.
"Το Νηπιοσυμβόλαιο": Όλα τα παιδιά σφραγίζουν με την παλάμη τους, για την τήρηση των κανόνων που αποφάσισαν τα ίδια.
Θέμα: Τα χρώματα. Μείξη χρωμάτων.
"Το ανακατόδεντρο". Αφού επέλεξαν τι χρώματα θα ανακατέψει το κάθε παιδί, έφτιαξαν φύλλωμα και κορμό με την παλάμη τους και το ονόμασαν "ανακατόδεντρο".
"Ο ΕΛΜΕΡ" στο φυσικό του περιβάλλον. Μια ομάδα ζωγράφισε τη ζούγκλα. Μια άλλη ομάδα έκοψε μικρά πολύχρωμα χαρτάκια γλασέ και μια τρίτη ομάδα κόλλησε τα χαρτάκια στους ελέφαντες. Στο τέλος έβαλαν πριονίδι στους κορμούς, για να φαίνονται πιο φυσικά τα δέντρα.
Θέμα: "28η Οκτωβρίου". Αποτέλεσμα όλου του προγράμματος.
Έκοψαν φύλλα δάφνης από τον κήπο του σχολείου, τα κόλλησαν και ήθελαν τα περιστέρια της ειρήνης, να μας υπενθυμίζουν τα συνθήματα που γράψαμε.
Θέμα: "Φθινόπωρο"
Τύπωμα φύλλων με κηρομπογιά και αληθινά φύλλα δέντρων. Σύννεφα από κούτα Φτιάχτηκαν σε διαφορετικές μέρες ανάλογα με το θέμα συζήτησης. Χρησιμοποιώντας όμως τη μέθοδο της ανατροφοδότησης (επανέρχομαι για να κατακτήσω τη γνώση) και ολοκληρώνοντας το θέμα φθινόπωρο, είχαμε αυτό το αποτέλεσμα των δύο μόμπιλε.
Αφίσες συμμετοχής σε πρόγραμμα της "UNISEF" με θέμα: "Τα παιδιά ζωγραφίζουν και γράφουν τα δικαιώματά τους".
Αφού μάζεψαν τα παιδιά ελιές στο καλαθάκι από τα ελαιόδεντρα του σχολείου, ζουλώντας την ελιά έφτιαξαν την ελαιογραφία με θέμα την κληματαριά. Είχε προηγηθεί το θέμα, τα φρούτα του φθινοπώρου, γι' αυτό θέλησαν να φτιάξουν την κληματαριά.
Ελαιογραφία: "Η ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου