Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο.

Θέμα! "Χειμώνας"
Το παρακάτω τραγούδι αρέσει πολύ στα παιδιά και ενδείκνυται για την εκμάθηση των φωνηέντων.


Α! Α! Α! Αρχίζει η παγωνιά!
Α! Α! Α! Αρχίζει η παγωνιά!
Πάει ο ήλιος έχει φύγει
 και το κρύο μας τυλίγει
Α! Α! Α! Αρχίζει η παγωνιά!
Α! Α! Α! Αρχίζει η παγωνιά!

Ε! Ε! Ε! χειμώνα παγερέ! 
Ε! Ε! Ε! χειμώνα παγερέ! 
ξύλα ανάβουν μες στα τζάκια 
και ζεσταίνουν τα σπιτάκια
Ε! Ε! Ε! χειμώνα παγερέ! 
Ε! Ε! Ε! χειμώνα παγερέ! 

Ι! Ι! Ι! βοριάδες τσουχτεροί!
Ι! Ι! Ι! βοριάδες τσουχτεροί!
πόρτες παραθύρια κλείστε 
τους ανέμους έξω αφήστε
Ι! Ι! Ι! βοριάδες τσουχτεροί!
Ι! Ι! Ι! βοριάδες τσουχτεροί!

Ο! Ο! Ο! ζεστά που θα ντυθώ!
Ο! Ο! Ο! ζεστά που θα ντυθώ!
έξω στην αυλή θα τρέξω 
με χιονόμπαλες θα παίξω
Ο! Ο! Ο! ζεστά που θα ντυθώ!
Ο! Ο! Ο! ζεστά που θα ντυθώ!

ΟΥ! ΟΥ! ΟΥ! το κρύο πάει παντού!
ΟΥ! ΟΥ! ΟΥ! το κρύο πάει παντού!
τα χεράκια ξυλιασμένα 
και τα πόδια παγωμένα
ΟΥ! ΟΥ! ΟΥ! το κρύο πάει παντού!
ΟΥ! ΟΥ! ΟΥ! το κρύο πάει παντού!


 Το τραγουδούν φτιάχνοντας τη δική τους ορχήστρα, χτυπώντας τα μουσικά όργανα όταν τραγουδούν τα φωνήεντα.
 
 Σε κάθε στροφή αλλάζουν τα μουσικά όργανα με το/τη διπλανό/ή τους, ούτως ώστε όλα τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν όλα τα μουσικά όργανα.

Οι επιμελητές γράφουν στον πίνακα τους απόντες.

Δημιουργίες στη γωνιά του καβαλέτου.

Γνωρίζοντας ότι για να προχωρήσουν τα παιδιά στη γραφή πρέπει πρώτα να κατακτήσουν την κίνηση με τον προσανατολισμό τους στο χώρο περπατούν το κάθε γράμμα, αριθμό, κ.λ.π. Φυσικά έχει προηγηθεί αναγνώρηση, προφορική έκφραση, κ.λ.π.